قرآن آموز
مبانی و روش آموزش قرآن دوره متوسطه
1- كليات و نظریه جمله، واحد یادگیری
2- نظريه جمله، واحد يادگيری قرآن
3- رسم الخط قرآن
4- برخی از تغييرات كتاب درسی
5- تفاوت روخوانی و روان خوانی
6- مراحل روخوانی و روان خوانی
7- حفظ عمومی قرآن كريم
8- يادگيری معنادار قرآن كريم
9- آموزش قرآن در اسناد تحولی
10- راهبردهای تربيت و يادگيری قرآن
11- برنامه درسی قرآن در جست و جوی چيست؟
12- ويژگی ها و صلاحيت های دبيران قرآن
13- سفر تربيت و يادگيری قرآن دوره ابتدایی
14- سفر تربيت و يادگيری قرآن دوره اول متوسطه
15- سفر تربيت و يادگيری قرآن دوره دوم متوسطه
16- اصول 18 گانه حالكم بر برنامه درسی قرآن
17- اجزاء برنامه درسی قرآن
18- روش تدريس بخش قرائت
19- روش رفع اشكال قرائت دانش آموزان
20- رسم الخط قرآن کریم
1- تلفظ حروف در قرائت اذكار نماز 1
2- تلفظ حروف در قرائت قرآن 2
3- تلفظ حروف در قرائت قرآن 3
4- تلفظ حروف در قرائت قرآن 4
5- تدبّر در قرآن 1
6- تدبّر در قرآن 2
7- جذاب سازی و معناداری فرايند آموزش
8- بررسی كتاب قرآن هفتم درس اول
9- بررسی كتاب قرآن هفتم درس دوم
10- بررسی كتاب قرآن هفتم درس سوم
11- بررسی كتاب قرآن هفتم درس 4 و 5
12- بررسی كتاب قرآن هفتم درس 6 و 7
13- بررسی كتاب قرآن هفتم درس 8 تا 12
14- بررسی كتاب قرآن هشتم درس اول
15- بررسی كتاب قرآن هشتم درس دوم
16- بررسی كتاب قرآن هشتم درس 3 و 4
17- بررسی كتاب قرآن هشتم درس 5 و 6
18- بررسی كتاب قرآن هشتم درس 7 تا 12
19- بررسی كتاب قرآن نهم درس 1 تا 3
20- بررسی كتاب قرآن نهم درس 4 تا 11
دکترای فلسفه و تعلیم و تربیت
کارشناس آموزش قرآن دفتر برنامه ریزی و تألیف کتب درسی
افتخارات: